Japánok csináltak mini Mercedes G-osztályt a Suzuki Jimnyből
Végülis hazai pálya egy japán autót átalakítani.
Végülis hazai pálya egy japán autót átalakítani.
A karakteres kis japán terepjáró új generációja csak rövid ideig volt kapható nálunk, aztán a furcsa európai szabályozás ellehetetlenítette az életét. Most azonban visszatért hozzánk, igaz két üléssel kevesebbel és jelentősen drágábban.
Az egyik leginkább eltalált formájú miniterepjáró, úgy fest, nagyobb változatot is kap.
A japán gyártó népszerű kompakt terepjárója kétüléses változatban kerül újra forgalomba.
Kíváncsiak voltunk, hogyan muzsikál a gyakorlatban egy modern Jeep, így nemcsak aszfalton, hanem sárban és homokban is vallatóra fogtuk a komoly múlttal rendelkező Wrangler Rubicon új változatát.
A kompakt terepjáró külsején a Suzuki Jimny vonásait is fel lehet fedezni.
Személyautóként túl szennyező volt a Suzuki kisterepjárója, haszonjárműként viszont más szabályok vonatkoznak rá.
Itt a megoldás azoknak, akik egy kicsit britté alakíttatnák az apró japán terepjárót.
A jelenleg Vitarakát és SX4 S-Crossokat gyártó üzemet naponta 700 új autó hagyja el.
A Suzuki a következő hónapokban beszünteti a Jimny modell forgalmazását az európai piacon. Az ok természetesen a kibocsátási előírások.
A kompakt terepjáró új változatában minden korábbinál több hely lehet, de van egy komoly gond a típussal.
Zöld rendszámot ugyan nem kaphat Esztergom új büszkesége, de az elődjénél kevésbé terheli a környezetet és szerényebb az étvágya. 400 kilométeren át próbálgattuk a lágyhibrid új Vitarát.
Idén közel nyolcvan autót teszteltünk itthon, vagy próbáltunk ki nemzetközi rendezvényeken. Ebből a népes felhozatalból válogattuk most ki a legemlékezetesebbeket.
A feladat nem hangzik túl bonyolultan: a havas emelkedőn a lehető legmesszebb kell feljutni autóval.
Új gazdájára vár egy kompakt hókotróként is remekül funkcionáló japán terepjáró.
A cél, hogy az Európai Unió elvárása szerint csökkenjen az új autók szén-dioxid-kibocsátása.
A nemrégiben a hazai kereskedésekbe is megérkezett miniterepjáróból most egy 1:10 méretarányú, még kisebb változat tűnt fel a színen.
Vázoljuk, hogy milyen védelmet nyújtanak az utasaiknak a szocialista blokkból származó, ma már oldtimer korú autók.
A japán gyártó apró terepjárójába beletoldottak egy keveset, és így elfér rajta két extra ajtó.
A német és a japán terepjáró már alaphelyzetben is komoly hasonlóságot mutat egymással. Hát még így.